Через нові мита в США Porsche і Aston Martin переглядають цінову політику
Європейські бренди класу «люкс», серед яких Porsche та Aston Martin, вже відреагували на нові американські мита – і це означає вищі ціни для покупців у США.
З серпня 2023 року Сполучені Штати почали застосовувати 15% мита на імпортні авто з Євросоюзу. Це значно більше, ніж попередні 2,5%, хоча й менше за спочатку заплановані 25%. Через це автовиробники змушені частину витрат перекладати на споживачів.
Porsche, що входить до групи Volkswagen, вже в липні підвищила ціни на свої моделі в США на 2,3–3,6%. Генеральний директор компанії Олівер Блюм зазначив: «Це не тимчасова проблема. Ми маємо справу з серйозними глобальними викликами».
Схожу позицію зайняв і британський бренд Aston Martin – компанія повідомила про подорожчання своїх авто в США, а також попередила про зниження прибутку через мита і слабкий попит в Азії.
Американські мита боляче вдарили по багатьох автовиробниках. Наприклад, Ford, який виробляє авто переважно в США, повідомив про $800 мільйонів збитків у другому кварталі 2023 року. Nissan втратив $535 мільйонів за квартал через мита, перебудову виробництва та зменшення продажів.
Хоча більшість компаній поки не поспішають з різким підвищенням цін, аналітики прогнозують, що у другій половині року ціни на авто зростатимуть далі. За словами J.P. Morgan, очікується, що такі бренди, як Mercedes-Benz, також почнуть переглядати вартість своїх моделей у США.
Схожі статті

Toyota оголосила, що з 2028 року почне виробляти електромобілі прямо в Європі
Toyota оголосила, що з...

Subaru презентувала свій новий електричний кросовер із назвою Uncharted
Subaru презентувала свій новий електричний кросовер із...

Німецький автогігант опинився під тиском мит, зниження продажів та планів на скорочення витрат
Німецький виробник автомобілів...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар