BMW, Audi та Toyota готують дизельні гібриди до 2026 року

0

Попри глобальний тренд на повну електрифікацію, дизельні двигуни залишаються актуальними та еволюціонують у гібридні установки

Автовиробники анонсували понад 20 нових моделей із технологією м’якого (MHEV) або плагін-гібрида (PHEV) до 2026 року. Таке поєднання дозволяє знизити витрати пального, зменшити викиди та покращити динаміку руху.

Audi
Інгольштадт планує оновлення флагманських моделей A6 та A6 Avant із 2,0-літровими TDI потужністю 204 к.с. Окремо відзначають майбутній кросовер Q9, який перевищує п’ять метрів у довжину і, ймовірно, отримає електрифіковані дизельні установки для відповідності нормам Євро-7. Також оновлять Q7 із 3,0-літровим дизелем потужністю 300 к.с.

BMW
Баварський бренд інтегрує 48-вольтові стартер-генератори у більшість моделей. Головні новинки 2026 року — нова 3-я серія з діапазоном від 150 до 340 к.с., рестайлінг X5 та 7-ї серії з шестицілиндровими дизельними моторами.

Mercedes
Штутгарт продовжує пропонувати комбінацію дизеля та plug-in гібридів. У планах — оновлений C-Клас, а також кросовери GLE та GLS із гібридними установками потужністю до 367 к.с., що забезпечують високу автономність і економію пального.

Toyota
Японський виробник інтегрує дизельні гібриди у сегмент позашляховиків. Land Cruiser отримає 2,8-літровий двигун із 48-вольтовою системою, що додасть 15 к.с. та 65 Нм крутного моменту завдяки електромотору, підвищивши динаміку розгону.

Mazda та Land Rover
Mazda адаптує CX-60 та CX-80 до роботи на екологічному дизелі HVO100. Land Rover Defender 2026 модельного року збережe потужні MHEV мотори до 350 к.с. і отримає оновлений інтер’єр.

Тренд та винятки
Не всі автовиробники підтримують дизель: Volkswagen у T-Roc повністю відмовляється від моторів на важкому паливі, замінюючи їх бензиновими гібридами.

Дизельні гібридні автомобілі залишаються цікавими для тих, хто шукає баланс між економією пального, екологічністю та високою автономністю на довгих маршрутах.

Коментарі 0

Залишити коментар