Бензиновий Mustang майже перегнав усі електромобілі Ford у листопаді 2025 року

0

Попри те, що світ переходить на електротягу, класика все ще тримає марку

За даними Ford, у листопаді продажі бензинового Mustang зросли до 4 207 одиниць, майже зрівнявшись із сумарними продажами трьох електромобілів бренду: Mustang Mach-E, F-150 Lightning та E-Transit, які разом розійшлися 4 247 разів.

Чому бензиновий Mustang досі популярний

“Поні-кар”, який випускають уже понад 60 років, зберігає свою привабливість серед американських водіїв. Продажі бензинової моделі виросли на 78,6% порівняно з листопадом 2024 року, тоді як електромобілі зазнали значного падіння:

  • Mach-E — майже -50% (3 014 авто)
  • F-150 Lightning — -72% (1 006 авто)
  • E-Transit — понад -80% (227 авто)

Основна причина спаду — закінчення федеральних податкових кредитів для електрокарів у вересні, що суттєво вплинуло на попит.

Річні підсумки: електромобілі все ще попереду

Якщо дивитися на продажі за 2025 рік, електромобілі Ford все ж мають перевагу: 78 556 проданих авто проти 40 870 Mustang із бензиновим двигуном. Однак Mustang демонструє стабільність, втративши лише 1,6%, тоді як продажі EV знизилися на 7,3%.

Гібриди стають лідерами

Американці активно обирають гібриди: у листопаді їх продажі зросли на 13,6% — до 16 301 авто, а за рік — на 19,4% (206 497 авто). Тобто за рік Ford продав у три рази більше гібридів, ніж електромобілі.

SUV та пікапи продовжують тримати позиції

Серед інших моделей Ford виділяються:

  • Explorer — +41,5% у листопаді (20 226 авто)
  • Ranger — +35,8%
  • Maverick — +43,3% у листопаді та +12% за рік

Lincoln демонструє змішані результати

Продажі бренду Lincoln у листопаді впали на 12,3%, але Navigator показав значне зростання за 11 місяців — +42,9%.

Бензиновий Mustang показав, що класичний “поні-кар” ще може конкурувати з сучасними електромобілями, особливо в короткостроковій перспективі, тоді як гібриди та популярні SUV/пікапи залишаються основними драйверами продажів Ford у США.

Коментарі 0

Залишити коментар