Глобальні автовиробники переглядають свої виробничі карти
Tesla, Toyota, Suzuki, Ford, Nissan, Renault, Volkswagen та MG Motor все частіше обирають Індію як головний центр виробництва, залишаючи Китай позаду. Причини прості: дешевша робоча сила, вигідні умови для інвестицій і політична стабільність.
Індія пропонує виробникам не лише економію, а й доступ до зростаючого внутрішнього та світового ринку. Тут вже функціонують потужні заводи, а державні програми, зокрема Production-Linked Incentive (PLI), надають фінансові стимули за експорт продукції.
Серед найбільш помітних інвестицій: Toyota та Suzuki планують вкласти $11 млрд у спільне виробництво, щоб перетворити Індію на головну експортну базу. Ford інвестує $370 млн у модернізацію заводу в Ченнаї для виробництва передових двигунів. Volkswagen виділив €1 млрд на розвиток локальних потужностей, а MG Motor — $100 млн для зміцнення позицій. Nissan і Renault теж модернізують свої фабрики, вкладення сягають $600 млн.
Цей тренд пояснюється не лише економікою. Китайські виробники електромобілів активно захоплюють європейські ринки, тож конкуренція посилюється, а Індія виглядає стабільною альтернативою для довгострокових планів. Ринок тут динамічно росте: у 2023–2024 роках вироблено близько 5 млн автомобілів, 800 тисяч з яких пішли на експорт.
Експерти вважають: якщо темпи збережуться, Індія може повторити успіх Китаю 2000-х — стати глобальним хабом для економічного та експортного автопрому. Найважливіші завдання — розвинути логістику та інфраструктуру, щоб масштабні інвестиції не сповільнилися.
Схожі статті
Японські технологічні та автомобільні гіганти Sony та Honda через спільне підприємство Sony Honda Mobility анонсували свій...
Tesla різко змінює стратегію виробництва: компанія заборонила використовувати китайські комплектуючі у всіх автомобілях, що сходять з...
Сервіси таксі, зокрема OnTaxi, використовують внутрішні чорні списки для підвищення безпеки поїздок
У них можуть потрапити...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар