Кінець епохи Китаю: Індія стає новим глобальним хабом авто

0

Глобальні автовиробники переглядають свої виробничі карти

Tesla, Toyota, Suzuki, Ford, Nissan, Renault, Volkswagen та MG Motor все частіше обирають Індію як головний центр виробництва, залишаючи Китай позаду. Причини прості: дешевша робоча сила, вигідні умови для інвестицій і політична стабільність.

Індія пропонує виробникам не лише економію, а й доступ до зростаючого внутрішнього та світового ринку. Тут вже функціонують потужні заводи, а державні програми, зокрема Production-Linked Incentive (PLI), надають фінансові стимули за експорт продукції.

Серед найбільш помітних інвестицій: Toyota та Suzuki планують вкласти $11 млрд у спільне виробництво, щоб перетворити Індію на головну експортну базу. Ford інвестує $370 млн у модернізацію заводу в Ченнаї для виробництва передових двигунів. Volkswagen виділив €1 млрд на розвиток локальних потужностей, а MG Motor — $100 млн для зміцнення позицій. Nissan і Renault теж модернізують свої фабрики, вкладення сягають $600 млн.

Цей тренд пояснюється не лише економікою. Китайські виробники електромобілів активно захоплюють європейські ринки, тож конкуренція посилюється, а Індія виглядає стабільною альтернативою для довгострокових планів. Ринок тут динамічно росте: у 2023–2024 роках вироблено близько 5 млн автомобілів, 800 тисяч з яких пішли на експорт.

Експерти вважають: якщо темпи збережуться, Індія може повторити успіх Китаю 2000-х — стати глобальним хабом для економічного та експортного автопрому. Найважливіші завдання — розвинути логістику та інфраструктуру, щоб масштабні інвестиції не сповільнилися.

Коментарі 0

Залишити коментар