Yamaha MT-09 SP vs Triumph Street Triple 765 RS: Технічні характеристики та переваги кожного мотоцикла
Мотоцикли в категорії "нейкед" поєднують у собі стиль, продуктивність і універсальність, що робить їх дуже популярними серед байкерів, які шукають потужність та зручність. Два з таких мотоциклів, які привертають увагу своєю продуктивністю та технологічними можливостями, — це Yamaha MT-09 SP і Triumph Street Triple 765 RS. Обидва мотоцикли мають багато спільного, але і чимало відмінностей, що варто врахувати при виборі.
Yamaha MT-09 SP
Yamaha MT-09 SP оснащена потужним 3-циліндровим двигуном об'ємом 890 куб. см, здатним розвивати 119 к.с. при 10 000 об/хв та максимальний крутний момент 93 Нм при 7 000 об/хв. Це забезпечує їй хорошу динаміку на низьких та середніх обертах, а також стабільну роботу на великих швидкостях.
Мотоцикл має алюмінієву раму та перевернуту телескопічну вилку з ходом 130 мм, що забезпечує комфортну та стабільну їзду. Задня підвіска — моноамортизатор з ходом 117 мм. Для зупинки використовуються двоє передніх дискових гальм діаметром 298 мм з радіальними 4-поршневими супортами. Вага мотоцикла становить 190 кг, а об'єм паливного бака — 14 літрів.
Triumph Street Triple 765 RS
Triumph Street Triple 765 RS має 3-циліндровий рядний двигун об'ємом 765 куб. см, який розвиває 130 к.с. при 12 000 об/хв і має крутний момент 80 Нм при 9 500 об/хв. Хоча потужність у Triumph дещо вища, його крутний момент менший у порівнянні з Yamaha, що може відображатися на поведінці на низьких обертах.
Мотоцикл оснащений передньою вилкою Showa BPF з повним набором регулювань і заднім моноамортизатором Öhlins STX 40, який також має виносний бачок і повний набір регулювань. Це дозволяє досягати високої керованості та стабільності під час їзди. Гальмівна система включає передні радіальні моноблоки Brembo Stylema з головним гальмівним циліндром Brembo MCS.
Triumph також має 5 режимів електронних налаштувань для різних умов їзди: Sport, Road, Rain, Rider та Track. Мотоцикл також оснащений сучасною світлодіодною фарою та денними ходовими вогнями.
Порівняння характеристик
- Потужність: Yamaha MT-09 SP має 119 к.с., тоді як Triumph Street Triple 765 RS — 130 к.с.. У Triumph потужність дещо вища, але Yamaha виграє за рахунок більшого крутного моменту.
- Крутний момент: Yamaha MT-09 SP має 93 Нм, що забезпечує кращу динаміку на низьких та середніх обертах порівняно з Triumph, у якого крутний момент складає 80 Нм.
- Підвіска: Triumph оснащена високоякісними компонентами підвіски від Showa та Öhlins, що може забезпечити більшу точність і комфорт під час їзди, порівняно з Yamaha, де використовуються стандартні компоненти.
- Гальмівна система: Triumph переважає завдяки гальмам Brembo, які забезпечують кращу ефективність гальмування. Yamaha використовує двоє дискових гальм з меншою гальмівною потужністю.
- Вага: Yamaha MT-09 SP важить 190 кг, в той час як точна вага Triumph не вказана в технічних характеристиках, але можна припустити, що він трохи важчий через більшу кількість додаткових компонентів.
Висновок
Обидва мотоцикли пропонують відмінну продуктивність, але ваш вибір залежатиме від того, що ви більше цінуєте в мотоциклі: потужність та крутний момент для швидкої динаміки на різних оборотах (Yamaha MT-09 SP), або краща підвіска та гальмівна система для спортивної їзди з максимальною точністю (Triumph Street Triple 765 RS).
Підсумовуючи, Yamaha MT-09 SP є кращим варіантом для тих, хто цінує більше потужності на низьких оборотах і відносно простий, але ефективний дизайн. Triumph Street Triple 765 RS, з іншого боку, є ідеальним вибором для тих, хто шукає мотоцикл з передовими технологіями, зокрема у гальмуванні та підвісці, для оптимальних спортивних характеристик.
Схожі статті
Чому таксисти уникають коротких поїздок: основні фактори та причини
В останній час пасажири, які замовляють таксі...
Liberty Walk представив новий агресивний вигляд для Lamborghini Miura
Японська тюнінгова компанія Liberty Walk представила унікальну...
Ford F-150 2017: нові технології, потужність та комфорт в оновленому пікапі.
Ford F-150 2017 року з...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар