Зимовий тест-драйв для першого в Україні вантажного електромобіля CoolOn

0

Криворізький стартап у сфері виробництва електричних автівок комерційного призначення COOLON MOTORS тестує електровантажівку вартістю 16 тисяч доларів.

Незалежно від погодних умов, компанія COOLON MOTORS тестує та вдосконалює свою першу в Україні електровантажівку. Експерти поки що невтомно працюють над технологією. Надалі заплановане доопрацювання самого макету згідно з нормами безпеки. Дизайн авто ближче до затвердження у масове виробництво планують також дещо модифікувати.

Характеристики дебютної моделі CoolOn

  • Габарити: довжина - 5 м, ширина - 1,7 м, висота - 2,1 м
  • Максимальна швидкість - 90 км/год
  • Запас ходу - від 200 до 300 км
  • Вантажопідйомність - 1500 кг
  • Мотор двох видів комплектації - 54- та 81-сильний

Вартість першого українського вантажного електромобіля

Як анонсували на своїй сторінці у фейсбук представники компанії-виробника, вартість автівки буде в межах шістнадцяти тисяч доларів. І це цілком реальна цифра.

Інженери максимально спростили свій автомобіль до чотирьох пунктів:

  1. Двигун
  2. Батарея
  3. Рама
  4. Кабіна

Також під спрощення потрапили усі можливі операції. Власними силами була розроблена кожна деталь на базі сучасних технологій виробництва та матеріалів.

Кабіна з міцного інноваційного матеріалу PDCPD. Мінімальний термін придатності такого матеріалу 20 років, витримує температурний діапазон від - 40 до +120 градусів. Зовнішні панелі з даного матеріалу, важать менше ніж 0.5мм сталі, але витримують навантаження як 1 мм сталі.

У проєкті найскладнішим та найдорожчим елементом є акумулятор COOLBATT, у виробництві якого використовуються літій залізофосфатні акумуляторні комірки Китайського виробництва. На жаль на сьогодні  можливість виготовляти їх самостійно відсутня. У зв’язку з чим, цей елемент ретельно вивчали і тестували від декількох виробників комірок, а також розробили процес самостійного збирання самих акумуляторних блоків.

Необхідно пройти техогляд? У найближчому пункті ОТК на тебе вже чекають. Переходь за посиланням тут.

Актуальність розробки

Середній вік комерційного автопарку в Україні 18 років і він потребує термінового оновлення. Бюджетна пропозиція від COOLON MOTORS допоможе зробити це максимально безболісно для автовласників.

За попередніми підрахунками, охочі можуть придбати таку автівку в лізинг і виплачувати платежі коштом зекономленого палива, оскільки різниця у вартості експлуатації Електро і ДВЗ вантажівки складає приблизно чотириста доларів на місяць. Планується, що інвестиції у електровантажівку можна буде повернути протягом трьох років експфлуатації лише рахунком економії на пальному.

В планах розпочати масове виробництво вже у 2022 році. Потужності проекту розраховані на дві тисячі таких автівок на рік, що складає лише 10% від обсягів класичного виробництва, але є надзвичайно великою продуктивністю, як для Українського автопрому в цілому на сьогодні.

З 2024 по 2025 рік прогнозується збільшення потужностей виробництва до 20 тисяч електровантажівок на рік.

На сьогодні компанія-розробник активно залучає інвесторів, та едвайзерів до проєкту. На думку виробників, це авто може зацікавити служби доставки та сервісу.

Амбіційні плани керівництва компанії не виключають можливість експорту даного авто до Європи. В пресі також з’явилась інформація про те, що розробкою вже зацікавились американці.

З історії створення компанії

Батьками інноваційного стартапу є  інжинірингова компанія Murmuratiоn Technology LLC заснована у 2014 році. Головна мета діяльності - розвиток та вдосконалення технологій електричного приводу для транспортних засобів майбутнього, що відрізняються нульовими викидами. 

Компанія розробляє сучасні електронні компоненти для електротранспорту. З 2018 року зорієнтована на розробку та впровадження у масове виробництво максимально економних транспортних засобів. Наприкінці 2021 року Murmuratiоn Technology зміцнює свою діяльність та переростає у потужну глобальну компанію COOLON MOTORS з амбітною метою змінити галузь міської логістики.

Разом з цим читають: Електровантажівка МАЗ-4381EE 

Коментарі 0

Залишити коментар