Ще зовсім недавно шпальти газет та багатьох інтернет-видань рясніли заголовками "В Україні масово закриваються газові АЗС". І всі у паніці почали жваво обговорювати дану тему. Це й не дивно. Адже за офіційними підрахунками кількість авто, обладнаних системою ГБО, становить понад 800 тисяч одиниць.
Розібравшись у питанні, можемо сміливо констатувати: Панікувати зовсім рано!
Мова йде в основному про мережу АГНКС "Укравтогаз", яка днями призупинила на невизначений термін роботу своїх 32 станцій, що заправляли бутаном (CNG) , залишивши в дії ще 45.
Як зазначив директор "Укравтогазу" Олександр Ватажишин, у зв'язку із значним здорощенням природного газу, CNG став найдорожчим автомобільним паливом і при ціні у 45 гривень за 1 літр не кожен може собі дозволити таку розкіш. Це призвело до значного зниження попиту. З метою мінімізації витрат на утримання нерентабельних підрозділів, їх було тимчасово законсервовано поки не буде знижена закупівельна вартість природного газу. Нажаль, прогнозувати точні терміни відновлення роботи цих станцій важко, оскільки вартість блакитного палива в Україні залежить від європейського та світового ринку.
Деякі експерти зазначають, що весь ринок стисненого газу (CNG) на даний час відчуває скрутні часи та стрімке зниження клієнтури і, окрім "Укравтогаз", останнім часом в Україні закрилося понад п'ятдесят приватних станцій. Головна причина - різке світове здорожчання метану за останні три квартали 2021 року більше ніж у 5 разів.
До недавнього часу, вартість блакитного палива була найбільшою перевагою, у порівнянні з бензиновим і дизельним.
Всупереч тому, що протягом попереднього року ціни на пальне в цілому піднялася більше ніж на 25%, а вартість автогазу-пропану збільшилась з 11 до 20 гривень. Переважна більшість заправних станцій доволі непогано себе почувають і навіть збільшують свою мережу.
Газові заправки, що торгують класичним автогазом-пропаном масово не закриваються!
Вся правда у тому, що призупиняють роботу лише ті, які заправляють компрімованим природним газом (CNG або газ-бутан), через велику вартість та значне зменшення транспортних засобів, які на ньому їздили. Їх будуть або переобладнувати під LPG (нашою мовою - пропан), або робити повноцінні заправки з бензиновим і дизельним пальним.
В цілому заправки в Україні - це доволі прибутковий бізнес, про що свідчить щорічне зростання мережі брендових та приватних станцій.
Схожі статті
Як найшвидше звільнити дороги від машин після ДТП закликає поліція під час воєнного стану у державі.
Сьогодні двадцять...
Volvo інвестує у вантажні авто нового покоління без водіїв та водійських кабін.
Шведська транспортна компанія DFDS спільно з...
Журі дванадцятого щорічного конкурсу Women's World Car Of The Year оголосили переможців у шести номінаціях.
Щороку у різних...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар