Катастрофічне падіння продажів Jaguar в Європі через зміну стратегії

0

Перехід Jaguar на електромобілі призвів до серйозного обвалу продажів у Європі

За даними Європейської асоціації автовиробників, британський бренд Jaguar у квітні 2025 року реалізував у Європі лише 49 автомобілів — це на 97,5% менше порівняно з квітнем 2024 року. У травні падіння попиту склало 93,6%, а за підсумками перших п’яти місяців року загальний обсяг продажів знизився на 77,8%.

Ребрендинг Jaguar, спрямований на залучення молодої аудиторії, викликав значний інтерес: у листопаді-грудні 2024 року трафік на офіційному сайті бренду зріс на 110%, а 23% опитаних у фокус-групах проявили бажання дізнатися більше про марку. Водночас 20% респондентів стали більше цінувати Jaguar як преміальний бренд.

Однак суттєве падіння продажів пов’язане з припиненням виробництва моделей з бензиновими і дизельними двигунами. Відсутність нових електричних моделей утримує покупців у невизначеності: електричний флагман Jaguar — фастбек на базі концепту Type 00 — очікується лише у 2026 році, що призводить до порожніх автосалонів і різкого скорочення продажів.

Коментарі 0

Залишити коментар