Lexus офіційно представив концепт майбутнього LFA — моделі, яка має стати духовним наступником легендарного суперкара, що випускався обмеженим тиражем у 2010–2012 роках
Попри те, що бренд поки не підтверджує дату старту серійного виробництва, презентований прототип окреслює ключові технологічні й дизайнерські напрями, якими Lexus планує розвивати сегмент високопродуктивних авто.
Від культового V10 до електротяги
Оригінальний Lexus LFA свого часу вразив автомобільний світ унікальним атмосферним V10, створеним у співпраці з Yamaha. Двигун із 9500 об/хв став легендою ще за життя моделі, а лише 500 вироблених авто перетворили LFA на справжній колекційний раритет.
У новому ж концепті японський бренд повністю відмовився від ДВЗ. Представлений LFA — це повноцінний електромобіль, хоча компанія поки не розкриває жодних специфікацій щодо потужності, динаміки чи акумуляторів. У Lexus пояснюють, що назва LFA більше не прив’язана до двигуна чи конкретної технології, а символізує філософію збереження інженерної спадщини й передачу її у майбутнє.
Нове покоління платформи
Концепт побудований на полегшеному алюмінієвому шасі підвищеної жорсткості. Та сама платформа використовується на гоночних Toyota GR GT та GT3, хоча там — у поєднанні з гібридним V8, а не електроустановкою. Це може означати, що інженери готують новий LFA до серйозних спортивних навантажень.
Зовнішність: еволюція спорткара
За своїм виглядом концепт майже повністю повторює Sport Concept, який Lexus показував у Монтереї раніше цього року. Зміни мінімальні — швидше адаптаційні, щоб наблизити авто до стандартів серійного виробництва.
Габарити нового LFA суттєво збільшились:
- довжина — 4690 мм,
- ширина — 2040 мм,
- колісна база — 2725 мм.
Це робить модель помітно крупнішою за свого попередника, що, ймовірно, пов’язано з розміщенням батарей та новою архітектурою.
Інтер’єр: цифровий кокпіт майбутнього
Lexus вперше детально продемонстрував салон, який отримав дизайн у стилі гоночного кокпіта. Весь простір зосереджений навколо водія, з агресивними лініями та об’ємними формами.
Класична панель приладів зникла — її замінив комплекс цифрових дисплеїв. Цікаво, що центрального мультимедійного екрана у концепті немає: управління функціями автомобіля інтегровано у загальну цифрову панель.
Чи стане концепт серійною моделлю?
Попри високий інтерес до проєкту, Lexus поки не дає офіційних підтверджень щодо запуску нового LFA у масове виробництво. Водночас мінімальні зовнішні зміни й готова платформа свідчать, що концепт може бути максимально наближеним до майбутнього серійного варіанту.
Наразі це лише погляд у майбутнє, але саме він визначає новий напрямок розвитку суперкарів Lexus — від легендарного V10 до високотехнологічної електричної ери.
Схожі статті
Toyota може воскресити легендарне ім’я MR2, цього разу під брендом Gazoo Racing (GR), підтверджуючи амбіції компанії...
Третє покоління Renault Duster вже доступне в Україні й викликає зацікавленість серед шанувальників позашляховиків
Автомобіль поєднує...
З 1 січня 2026 року в Україні вступають у дію підвищені акцизи на пальне
Це передбачено...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар