Ринок мотоциклів в Україні у жовтні 2025 року: нові тенденції та фаворити покупців

0

Експерти Інституту досліджень авторинку підбили підсумки жовтня 2025 року, проаналізувавши статистику реєстрацій мотоциклів у трьох сегментах: нові, вживані з імпорту та внутрішні перепродажі

Динаміка ринку

У жовтні було зареєстровано 4,9 тис. мотоциклів. Це на 33,1% менше, ніж у вересні, проте на 9,8% більше, ніж у жовтні 2024 року. Така картина відображає сезонні коливання та загальну динаміку ринку.

Загальна структура продажів:

  • Нові мотоцикли — 57,9% (2 828 шт.), переважно імпорт із-за кордону;
  • Внутрішні перепродажі — 34,7% (1 694 шт.);
  • Вживані імпортні мотоцикли — 7,4% (364 шт.).

Сегмент внутрішніх перепродажів

Тут лідирують класичні японські бренди: Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki. Водночас українці активно купують китайські та доступніші марки: Geon, Lifan, Kovi, Musstang, Spark та Shineray. Це свідчить про розділення ринку на тих, хто шукає надійну стару техніку, та тих, хто обирає практичний і недорогий транспорт.

Місцеві та умовно-радянські марки, такі як JAWA, ИЖ, КМЗ, ММВЗ, опинилися поза топ-10, показуючи зниження інтересу до цих моделей.

Імпорт вживаних мотоциклів

Це сегмент ентузіастів: домінують японські бренди Honda, Yamaha, Kawasaki та Suzuki, а також преміальні та легендарні марки — Harley-Davidson, Indian, Ducati, BMW, Triumph, KTM. Бюджетних китайських моделей тут практично немає, що підкреслює орієнтацію на стиль та якість.

Нові мотоцикли

Ринок нових мотоциклів практично повністю належить доступним брендам із Китаю та Індії. Лідери продажів — Spark, Forte, Musstang, Lifan, Kovi, Geon, Tekken, Loncin, Viper та індійський Bajaj. Ця техніка орієнтована на утилітарні потреби: доставка, пересування по селі, перший транспорт для новачків.

Коментар експерта

Остап Новицький, експерт авторинку, зазначає:

«Мотоциклетний ринок цікавий тим, що майже 58% продажів — це нові моделі. Попит стабільний, попри сезонність, а у високий сезон продажі перевищують 6 тис. одиниць. Основна частка надходить із Китаю та Індії. Це не лише мотоцикли, а й мототехніка в широкому розумінні — генератори, мотопомпи, мотоблоки. Попит на такі товари високий, але він поки задовольняється продукцією “Made in China”. Є реальна можливість для розвитку власного виробництва та бізнес-стартапів, але перші гравці ще не з’явилися».

Коментарі 0

Залишити коментар