Через нові мита в США Porsche і Aston Martin переглядають цінову політику
Європейські бренди класу «люкс», серед яких Porsche та Aston Martin, вже відреагували на нові американські мита – і це означає вищі ціни для покупців у США.
З серпня 2023 року Сполучені Штати почали застосовувати 15% мита на імпортні авто з Євросоюзу. Це значно більше, ніж попередні 2,5%, хоча й менше за спочатку заплановані 25%. Через це автовиробники змушені частину витрат перекладати на споживачів.
Porsche, що входить до групи Volkswagen, вже в липні підвищила ціни на свої моделі в США на 2,3–3,6%. Генеральний директор компанії Олівер Блюм зазначив: «Це не тимчасова проблема. Ми маємо справу з серйозними глобальними викликами».
Схожу позицію зайняв і британський бренд Aston Martin – компанія повідомила про подорожчання своїх авто в США, а також попередила про зниження прибутку через мита і слабкий попит в Азії.
Американські мита боляче вдарили по багатьох автовиробниках. Наприклад, Ford, який виробляє авто переважно в США, повідомив про $800 мільйонів збитків у другому кварталі 2023 року. Nissan втратив $535 мільйонів за квартал через мита, перебудову виробництва та зменшення продажів.
Хоча більшість компаній поки не поспішають з різким підвищенням цін, аналітики прогнозують, що у другій половині року ціни на авто зростатимуть далі. За словами J.P. Morgan, очікується, що такі бренди, як Mercedes-Benz, також почнуть переглядати вартість своїх моделей у США.
Схожі статті

Вибір пального на заправці — це не лише питання економії. Він безпосередньо впливає на роботу двигуна,...

Організатори Паризького автосалону оголосили про підготовку до 91-го видання легендарної виставки, яка відбудеться з 12 по...

На українському ринку незабаром з’явиться новинка від французького бренду Peugeot — повністю електричний кросовер Peugeot E-5008
...Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар