Наліт на плюсовій чи мінусовій клемі: що це означає?
Окислення клем — досить поширена проблема серед водіїв. Іноді білий або зелений наліт з’являється на плюсовій клемі, іноді — на мінусовій. Автоелектрик пояснив, чому це відбувається і на що варто звернути увагу.
Якщо окислення видно на плюсовій клемі, це може означати, що генератор виробляє занадто багато електроенергії, яку акумулятор не встигає «перетравити». Причиною може бути слабкий або зношений акумулятор.
У випадку, коли наліт з’являється на мінусовій клемі, варто перевірити місце, де кабель «маси» кріпиться до кузова авто. Якщо там є бруд чи корозія, струм проходить погано, і виникають проблеми з запуском двигуна, особливо в холодну погоду.
Ще одна можлива причина — поганий контакт між клемою й проводом. Якщо з’єднання слабке або брудне, струм проходить із перебоями, що призводить до нагрівання і, як наслідок, — до окислення.
Також проблема може виникати через встановлення додаткового обладнання — наприклад, потужної аудіосистеми. Якщо її монтували без урахування потужності акумулятора чи генератора, навантаження буде надмірним. Через це знову ж таки виникає наліт на клемах.
Ігнорувати такі сигнали не можна. Якщо не вирішити проблему вчасно, це може призвести до пошкодження проводки, а в гіршому випадку — до займання авто. Тому важливо регулярно перевіряти стан акумулятора, тримати клеми в чистоті й звертатися до фахівців при перших ознаках несправності.
Схожі статті

З 15 жовтня у застосунку Дія знову доступні дві ключові послуги для водіїв — перереєстрація автомобіля...

До Porsche Center Kyiv Airport прибув Porsche 911 S/T (992.1) у поєднанні історичних кольорів Irish Green...

Ferrari планує наймасштабніше оновлення асортименту за всю історію бренду
Від 2026 до 2030 року компанія випускатиме...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар