Jeep Wrangler проти Ford Bronco: боротьба справжніх американських позашляховиків

0

Класика проти новачка: який позашляховик кращий — Wrangler чи Bronco?

Ще до початку Другої світової війни компанія Willys створила маленький, але витривалий позашляховик для армії США. Цей автомобіль отримав назву Jeep, і з часом став справжньою легендою. Після війни він настільки сподобався солдатам, що компанія випустила цивільну версію — і вона одразу стала хітом серед американців.

Чому Jeep Wrangler популярний вже десятки років

Jeep Wrangler залишається одним із найпопулярніших позашляховиків не просто так. Його головна фішка — це проста, міцна конструкція з суцільною передньою віссю. Така система перевірена ще з військових часів: її легко ремонтувати, вона витримує великі навантаження і чудово підходить для складних доріг.

Новий Jeep Wrangler 2025: класика з оновленнями

У 2025 році Jeep представив оновлену версію Wrangler Sport. Автомобіль оснащений 3,6-літровим бензиновим двигуном V6, має повний привід і доступний як з «механікою», так і з автоматом. Зберігся і головний елемент — суцільна передня вісь.

Попри чутки, що підвіску можуть змінити на більш сучасну (як у звичайних кросоверів), компанія залишила все, як є — бо цього хоче її аудиторія. Серед інших опцій — сенсорний екран, кондиціонер, електросклопідйомники та система стабілізації під час буксирування.

Ford Bronco: повернення великого конкурента

У відповідь на популярність Wrangler, Ford повернув до життя свій культовий Bronco. Спочатку ця модель з’явилася ще у 1966 році, але в 1996 її зняли з виробництва. У 2021 Bronco знову вийшов на ринок і одразу привернув увагу шанувальників позашляховиків.

На відміну від Wrangler, Bronco отримав незалежну передню підвіску. Це робить його більш комфортним у місті, але деякі водії помічали поломки під час жорсткої їзди по бездоріжжю.

Суцільна чи незалежна підвіска: що краще?

Jeep Wrangler зберігає стару, але надійну схему підвіски. Вона витриваліша, дешевша в обслуговуванні й підходить для справжнього бездоріжжя. Проте вона має і недолік — при певних умовах може виникати сильна вібрація керма, так званий "death wobble".

Ford Bronco — більш сучасний, з комфортом і хорошою керованістю на шосе. Але злам підвіски під час складної поїздки теж не рідкість.

Що вибрати?

Якщо ви шукаєте справжню класику, яку можна легко ремонтувати і яка витримає найгірші дороги — зверніть увагу на Jeep Wrangler. Якщо ж вам важливіший комфорт і сучасні технології — тоді Ford Bronco може стати гарною альтернативою.

Коментарі 0

Залишити коментар