Перехід Jaguar на електромобілі призвів до серйозного обвалу продажів у Європі
За даними Європейської асоціації автовиробників, британський бренд Jaguar у квітні 2025 року реалізував у Європі лише 49 автомобілів — це на 97,5% менше порівняно з квітнем 2024 року. У травні падіння попиту склало 93,6%, а за підсумками перших п’яти місяців року загальний обсяг продажів знизився на 77,8%.
Ребрендинг Jaguar, спрямований на залучення молодої аудиторії, викликав значний інтерес: у листопаді-грудні 2024 року трафік на офіційному сайті бренду зріс на 110%, а 23% опитаних у фокус-групах проявили бажання дізнатися більше про марку. Водночас 20% респондентів стали більше цінувати Jaguar як преміальний бренд.
Однак суттєве падіння продажів пов’язане з припиненням виробництва моделей з бензиновими і дизельними двигунами. Відсутність нових електричних моделей утримує покупців у невизначеності: електричний флагман Jaguar — фастбек на базі концепту Type 00 — очікується лише у 2026 році, що призводить до порожніх автосалонів і різкого скорочення продажів.
Схожі статті

Вибір пального на заправці — це не лише питання економії. Він безпосередньо впливає на роботу двигуна,...

Організатори Паризького автосалону оголосили про підготовку до 91-го видання легендарної виставки, яка відбудеться з 12 по...

На українському ринку незабаром з’явиться новинка від французького бренду Peugeot — повністю електричний кросовер Peugeot E-5008
...Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар