Водневі ДВЗ, вирішили головну проблему

0

Mahle GmbH, німецький виробник деталей для автомобілів, який є одним із найбільших постачальників автомобілів у всьому світі, разом зі швейцарською фірмою Liebherr Machines Bulle винайшли новий метод уприскування і спалювання водню у двигуні внутрішнього згоряння.

Проблема із нестабільним згорянням, через яке виникає передчасн займання та детонація, може бути ліквідована завдяки цій розробці.

Єдині небажані викиди, які може виробляти водень - NOx, вуглецю та вуглеводнів немає. NOx виникає за умов окислення азоту в повітрі при високих температурах.

Отже, для того щоб водень міг виробляти достатньо потужності, двигун має працювати із високим стисненням. Водень потрібно розбавляти великою кількістю повітря аби уникнути дуже високих температур згоряння.

Проте, поєднання суміші водню із великою кількістю повітря, може стати причиною нестабільного згоряння. Варіант уникнення такої проблеми - зменшення ступеню стиснення, але за таких умов знижується коефіцієнт корисної дії мотора.

Компанія Machle та їх система Machle Jet Ignition (MJI) стала якраз в нагоді. За використання MJI відбувається наступне: трохи водню вприскують у форкамеру, запалення відбувається від іскри, а весь обсяг суміші, який знаходиться у основній камері згоряння - повністю стискається та стає готовим до займання.

Водень та повітря у форкамері запалюється та запускає високотемпературну газову плазму через невеликі сопла в основну камеру згоряння. Інтенсивність і поширення гарячого газу забезпечують повне, рівномірне та ефективне згоряння основної частини паливної суміші, знижувати ступінь стиснення не потрібно.

По схожому принципу (форкамерно-факельне запалювання) працювали бензинові машини у 60-70-х роках (пр. Honda Civic, радянські вантажівки ГАЗ-53Ф тощо).

Коментарі 0

Залишити коментар