Audi вивела на ринок електрокар без фірмових кілець і одразу побила рекорди

0

Німецький автовиробник Audi зробив гучний дебют на китайському ринку електромобілів, представивши свою нову модель E5 Sportback

Головна особливість — це перший електрокар компанії без традиційних чотирьох кілець на решітці, що стало частиною стратегії локалізації бренду під вимоги КНР.

Ажіотаж у перший день

За даними CarNewsChina, інтерес до новинки перевершив усі очікування: протягом перших 30 хвилин після старту продажів китайські покупці оформили понад 10 тисяч попередніх замовлень. Для порівняння, популярна Tesla Model 3 у серпні продалася в Китаї тиражем 17 739 авто — фактично стільки ж, скільки E5 Sportback зібрав за півгодини.

Характеристики та комплектації

Audi E5 Sportback представлений у чотирьох версіях:

  • Задній привід із одним електромотором на 299 або 408 к.с.
  • Повний привід із двома двигунами на 525 або 787 к.с.

Найпотужніша модифікація розганяється до 100 км/год за 3,4 секунди, що ставить її в один ряд із топовими спорткарами. Габарити моделі: довжина 4881 мм і колісна база 2950 мм.

Інноваційний інтер’єр

Салон електрокара став окремим аргументом для покупців. Центральне місце займає 59-дюймовий панорамний дисплей, який простягається від однієї стійки до іншої. Система працює на новітньому процесорі Qualcomm Snapdragon 8295 та під керуванням власної ОС Audi OS.

Традиційні дзеркала заднього виду замінено камерами, а зображення виводиться на бокові частини дисплея. Авто підтримує як Apple CarPlay, так і китайський аналог Huawei HiCar.

Технології та комфорт

Система автономного водіння базується на 27 датчиках, серед яких лідар, радари й камери. Преміальні комплектації отримали пневматичну підвіску з адаптивними амортизаторами та акустику Bose з 18 динаміками.

Ціна і стратегія

Стартова вартість Audi E5 Sportback — 235 900 юанів (приблизно $32 000). Це робить модель конкурентною навіть для місцевих брендів, які домінують на китайському ринку електрокарів.

Для Audi ця прем’єра стала першим кроком у стратегії локалізації виробництва спільно з китайським партнером SAIC. Китай — найбільший ринок електромобілів у світі, і успіх E5 Sportback свідчить, що компанія готова боротися за частку в сегменті, який росте рекордними темпами.

Коментарі 0

Залишити коментар