Масло для коробки передач: що підходить для «механіки», а що — для «автомата»
Так, між трансмісійними оливами для механічних (МКПП) і автоматичних (АКПП) коробок передач є суттєва різниця — як за складом, так і за функцією.
Олива для «механіки» (МКПП)
Використовується для змащування шестерень і захисту синхронізаторів (часто з м’якої латуні). Має середню або підвищену в’язкість, аби добре захищати деталі. Але занадто густа олива може ускладнити перемикання в холодну пору, а надто рідка — призвести до швидкого зносу.
Олива для «автомата» (АКПП)
Це не просто мастило, а гідравлічна рідина, яка допомагає працювати автоматичним передачам. Вона повинна бути рідшою, щоб вільно текти по складній системі каналів і клапанів, забезпечуючи тиск для плавного перемикання.
Змішування не рекомендується
- У деяких рідкісних випадках можна залити оливу для АКПП у «механіку» — тимчасово.
- Але навпаки — НІКОЛИ! Залити оливу для МКПП в автоматичну коробку — прямий шлях до поломки.
Завжди дотримуйтесь рекомендацій виробника. Неправильна рідина — це не просто погано, це може знищити коробку передач і коштувати тисячі гривень на ремонт.
Схожі статті

Водій без виплати: у яких випадках страховка скасовується повністю
Навіть якщо у вас є поліс обов’язкового...

Рідкісна Horex 644 OSCA: німецько-японський мотоцикл, про який майже ніхто не чув
Про Horex 644 OSCA...

Французькі майстри FCR Original представили унікальний кафе рейсер на базі Triumph Trident
Французька компанія FCR Original...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар