Масло для коробки передач: що підходить для «механіки», а що — для «автомата»
Так, між трансмісійними оливами для механічних (МКПП) і автоматичних (АКПП) коробок передач є суттєва різниця — як за складом, так і за функцією.
Олива для «механіки» (МКПП)
Використовується для змащування шестерень і захисту синхронізаторів (часто з м’якої латуні). Має середню або підвищену в’язкість, аби добре захищати деталі. Але занадто густа олива може ускладнити перемикання в холодну пору, а надто рідка — призвести до швидкого зносу.
Олива для «автомата» (АКПП)
Це не просто мастило, а гідравлічна рідина, яка допомагає працювати автоматичним передачам. Вона повинна бути рідшою, щоб вільно текти по складній системі каналів і клапанів, забезпечуючи тиск для плавного перемикання.
Змішування не рекомендується
- У деяких рідкісних випадках можна залити оливу для АКПП у «механіку» — тимчасово.
- Але навпаки — НІКОЛИ! Залити оливу для МКПП в автоматичну коробку — прямий шлях до поломки.
Завжди дотримуйтесь рекомендацій виробника. Неправильна рідина — це не просто погано, це може знищити коробку передач і коштувати тисячі гривень на ремонт.
Схожі статті

МВС роз’яснило, як працює система позначок щодо обов’язкового використання засобів корекції зору у водійських документах
Якщо...

Китайський виробник Jaecoo готується представити у Великій Британії свій новий 8-місний SUV Jaecoo 8
Китайський виробник...

В Україні дедалі частіше фіксують випадки, коли водії ігнорують пішоходів на переходах
Експерти попереджають: навіть одне...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар