Ferrari планує наймасштабніше оновлення асортименту за всю історію бренду
Від 2026 до 2030 року компанія випускатиме в середньому чотири нові моделі щороку, тобто 20 автомобілів за п’ятирічний період. Для виробника, який у 2024 році реалізував 13 752 машини, це — безпрецедентні темпи.
Серед уже підтверджених новинок — перший електромобіль Ferrari Elettrica, що стане поворотним моментом у розвитку марки. Також очікуються оновлена 296, гібридна версія кросовера Purosangue, а також відкриті модифікації Amalfi та F80. Водночас у Ferrari наголошують, що збільшення кількості моделей не вплине на рівень ексклюзивності.
Генеральний директор Ferrari Бенедетто Вінья пояснив, що стратегія «розмаїття продуктів» покликана розширити клієнтську базу без втрати іміджу бренду:
«Краще мати більше моделей у менших кількостях, ніж менше моделей у великих обсягах».
Попит на Ferrari залишається стабільно високим — усі виробничі слоти розписані до 2026 року. Це означає, що нові клієнти зможуть отримати свої автомобілі не раніше 2027-го. Зараз у Ferrari близько 90 000 активних власників, що на 20% більше, ніж два роки тому, а понад 32 000 осіб придбали свій перший Ferrari лише за останній період.
Щодо електрифікації, компанія скоригувала свої плани. Якщо раніше передбачалося, що до 2030 року 40% модельного ряду становитимуть електрокари, то тепер прогноз знижено до 20%. Решта асортименту буде порівну поділена між гібридами та автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння.
Попри перехід на нові технології, Ferrari не відмовиться від легендарного V12. Майбутня модель SP4 серії Icona отримає атмосферний 6,5-літровий двигун, аналогічний тому, що встановлюється на Purosangue та 12Cilindri. Обмежені серії з цим мотором, за прогнозами, будуть розкуплені миттєво — адже епоха V12 поступово завершується.
Також компанія розглядає можливість повернення механічної коробки передач, яку востаннє встановлювали у моделі California (2012 рік). Це може стати поступкою для колекціонерів, які вимагають повернення класичного елемента — педалі зчеплення — у спеціальних лімітованих серіях.
Ferrari залишається одним із небагатьох виробників, здатних продавати наддорогі спорткари швидше, ніж вони сходять із конвеєра — навіть у час, коли автомобільна індустрія переходить на електротягу.
Схожі статті

З 15 жовтня у застосунку Дія знову доступні дві ключові послуги для водіїв — перереєстрація автомобіля...

До Porsche Center Kyiv Airport прибув Porsche 911 S/T (992.1) у поєднанні історичних кольорів Irish Green...

МВС роз’яснило, як працює система позначок щодо обов’язкового використання засобів корекції зору у водійських документах
Якщо...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар