Американський виробник Ford відкрито визнає, що китайська компанія BYD сьогодні значно випереджає його на ринку електромобілів
Генеральний директор Ford Джим Фарлі розповів, чому це відбувається, і поділився планами компанії щодо виходу з конкуренційної тіні BYD.
За словами Фарлі, основна перевага BYD — вертикальна інтеграція виробництва. Китайський бренд самостійно робить батареї для електромобілів, що дозволяє знизити їхню вартість на 30% у порівнянні з батареями, які Ford закуповує у постачальника CATL. Крім того, більшість необхідної сировини BYD добуває всередині країни, а держава активно підтримує розвиток електромобільного сектора.
«Ми не можемо переграти BYD у собівартості батарей та вертикальній інтеграції. Наша стратегія — робити акцент на інноваціях у енергоспоживанні та ефективності», — підкреслив Фарлі.
Щоб скоротити технологічне відставання, Ford активно працює над власними електродвигунами, трансмісіями та інверторами. На думку Дага Філдса, очільника підрозділу електромобілів, цифрових технологій і дизайну Ford, виробничі процеси та ІТ-інфраструктура компанії відставали від BYD приблизно на 25 років. Нові ініціативи мають дозволити американському бренду не лише підвищити ефективність виробництва, а й зробити електромобілі більш доступними для споживачів.
У Ford роблять ставку на технології та інновації, прагнучи перетворити відставання на конкурентну перевагу та повернутися у боротьбу за світовий ринок електромобілів.
Схожі статті

ДТП — завжди стрес, але ситуація ускладнюється, коли порушник тікає
Поліція наголошує: у таких випадках важливо...

Багато водіїв звертають увагу на різні індикатори на панелі приладів, але не всі розуміють їхнє значення
...
Недолив пального на автозаправках — один із найпопулярніших способів заробітку за рахунок клієнтів
За даними Інституту...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар