Оновлені мотоцикли BMW F900 R і F900 XR 2025: стали ще спортивнішими

0

Тест-драйв BMW F900 R та F900 XR 2025

BMW представила оновлені моделі F900 R і F900 XR на 2025 рік. Обидва мотоцикли мають той самий двигун, але різне призначення: XR — для подорожей, а R — для міських і спортивних поїздок.

Що змінилось?

Компанія врахувала побажання користувачів і зробила мотоцикли більш динамічними. Зокрема:

  • Покращили підвіску та геометрію для кращої керованості (особливо у моделі R).
  • Додали нові електронні функції: покращені режими їзди, контроль тяги, допомога при гальмуванні двигуном.
  • Тепер ці функції йдуть у базовій комплектації, а не як додаткові опції.

F900 XR — туристичний комфорт і нові фішки

XR — дорожній туристичний байк із 17-дюймовими колесами. Він став на 3 кг легшим завдяки новим легким колесам і літієвій батареї. Також тепер у ньому є:

  • Збільшене вітрове скло,
  • Обігрів ручок,
  • USB-C порт,
  • Адаптивне освітлення з денними фарами.

Покращено підвіску: спереду — регульована вилка, ззаду — електронно-керований амортизатор. ABS тепер працює і в поворотах. Усі налаштування та інформація — на кольоровому TFT-дисплеї 5,9 дюйма.

Мотоцикл зручний для більшості водіїв завдяки комфортній посадці та висоті сидіння 825 мм. Під час їзди на трасі та в поворотах нові покращення добре себе проявляють.

F900 R — спортивний "нейкед"

Це більш легкий мотоцикл, вагою 208 кг, зі зміщеним вперед центром тяжіння. Положення керма змінилось — воно ближче до водія, а підніжки — далі назад. Це дає більше контролю в поворотах.

Має той самий двигун, що й XR — 895 куб. см, 105 к.с. — але відчувається більш динамічно. Проте перемикання передач може бути жорстким, особливо на високих швидкостях.

Нові налаштування підвіски й геометрії роблять F900 R більш маневреним і точним на спортивних трасах.

Коментарі 0

Залишити коментар