Тест-драйв Voge 625DSX: універсальний мотоцикл із чудовим співвідношенням ціни та якості

0

Voge 625DSX – огляд, характеристики, переваги та недоліки

Китайська марка Voge, яка належить великому виробнику Loncin, представила нову модель середнього класу — Voge 625DSX. Це мотоцикл для тих, хто хоче універсальний байк: підходить і для дороги, і для легкого бездоріжжя, має добру потужність та комфортну їзду — і все це за приємною ціною.

Що особливого в 625DSX?

Це оновлена версія моделі 525DSX, але з більшим двигуном — 581 куб. см, який видає 63 кінські сили. Завдяки цьому мотоцикл краще тягне при навантаженні, з пасажиром або на складних ділянках. Він також має кращу підвіску, що робить його ще зручнішим у подорожах і на поганих дорогах.

Попри схожий вигляд із попередником, 625DSX явно розрахований на більш вимогливих мандрівників або новачків, які хочуть трохи більше потужності. У лінійці "пригодницьких" моделей Voge ця новинка ідеально балансує між молодшою 300 RALLY і старшою 900DSX.

Двигун і поведінка на дорозі

Двигун працює м’яко, передача потужності рівна, без ривків. Найкраще він себе показує на середніх обертах (приблизно 6000), де і тяга, і динаміка дуже приємні. У місті чи на трасі їздити комфортно, хоча в екстремальних умовах може трохи не вистачати агресії.

Підвіска — відомої марки Kayaba — добре справляється з нерівностями. Можна налаштовувати як передню вилку, так і задній амортизатор. Хоча в активній їзді підвіска може здаватися трохи м’якою, налаштування допомагають зробити її жорсткішою.

Гальма тут теж на рівні: два диски спереду, один ззаду, усі з системою ABS, яку можна вимкнути, якщо треба. Колеса — з радіусом 19 дюймів спереду і 17 ззаду, підходять як для дороги, так і для легкого оффроуду.

Оснащення і зручності

Мотоцикл має все необхідне для подорожей і більше: повністю LED-фари (з туманками), ручки із захистом, центральну підставку, навігацію, роз’єми USB і 12V, кольоровий дисплей із Bluetooth, два режими їзди (Sport та Eco), контроль тяги, камеру спереду і навіть сенсори тиску в шинах.

Дисплей тут не TFT, а LCD, але інформація читається чітко, а управління — просте. Радує наявність дрібниць на кшталт підсвічування кнопок чи міцного захисту картера — таких речей часто не вистачає навіть у дорожчих моделях.

Зручність і посадка

Висота сидіння — 835 мм. Це стандарт для мотоциклів такого класу. Навіть для високих людей посадка зручна. Байк не надто важкий і має добре збалансовану конструкцію, що дозволяє комфортно керувати ним навіть на малих швидкостях або в місті.

Коментарі 0

Залишити коментар