Toyota 4Runner та Tacoma Hybrid: Найшвидші в режимі заднього приводу

0

Тестування Toyota 4Runner та Tacoma Hybrid: задній привід показав кращі результати в прискоренні порівняно з повним приводом

Зазвичай автомобілі з повним приводом демонструють кращі показники швидкості, оскільки крутний момент розподіляється на всі колеса. Проте нові гібридні моделі Toyota 4Runner та Tacoma доводять, що задній привід може бути швидшим.

Під час тестування було виявлено, що 2025 Toyota 4Runner та Tacoma Hybrid показують найкращі результати саме в режимі заднього приводу. Це стало несподіванкою, оскільки зазвичай очікується, що автомобілі з повним приводом будуть швидшими. Причиною цього є те, що Toyota обмежує вихідний крутний момент на повному приводі, аби захистити передній диференціал, що уповільнює прискорення.

Наприклад, 4Runner з гібридним турбодвигуном потужністю 323 кінські сили та моментом 465 Нм у повному приводі розганяється до 100 км/год за 7,3 секунди, а чверть милі (400 м) проходить за 15,7 секунди. Проте, коли режим було перемкнено на задній привід, час розгону до 100 км/год скоротився до 6,7 секунди, а чверть милі — до 15,3 секунди, що на 0,6 секунди швидше.

Аналогічні результати показала Tacoma Trailhunter, де різниця у часі була ще більшою, що вказує на кращу відповідь 4Runner на більш потужне гальмування при старті.

Представники Toyota підтвердили, що обмеження крутного моменту на повному приводі сприяє захисту переднього диференціала, що впливає на швидкість досягнення 100 км/год та часу проходження чверті милі. Також відомо, що електродвигун може працювати лише протягом 10 секунд за раз.

Хоча власники моделей 4Runner та Tacoma навряд чи прагнуть встановлювати рекорди прискорення, тепер відомо, що задній привід є найшвидшим варіантом для цих автомобілів.

Коментарі 0

Залишити коментар