Міністерство інфраструктури має багато нагальних завдань, одне із яких директива 2014/45/EU, яку Україна зобов’язана запровадити відповідно умовам Угоди про Асоціацію, та її імплементація. Часу залишилося зовсім не багато, а запровадження її так і не реалізоване.
Ще із 2018 року чотири рази намагались зареєструвати відповідний законопроект, проте доходило лише до громадських обговорень. Подавали багато зауважень і узгодити проект не вдавалось.
Остання редакція законопроекту була оприлюднена на сайті Міністерства інфраструктури України 5 квітня 2021 року.
Європейський Союз вже нагадував щодо зобов’язань України про відновлення техогляду автомобілів. Багато машин приїжджають із ЄС та повертаються назад вже із українською реєстрацією. У Європі за безпекою транспортних засобів уважно слідкують, тому є побоювання, що мандрівники із України або ж ті, хто їздить на заробітки будуть там зовсім не бажаними та матимуть багато перешкод аби потрапити у країни ЄС на авто.
До дедлайну (2022 рік) лишилось всього два місяці, а загрузка Міністерства інфраструктури лише росте, а отже і ростуть ризики не встигнути впровадити техогляд. За умовами Угоди про Асоціацію підготувати законопроект має саме Міністерство інфраструктури, проте за таких умов які склались, профільний комітет ВР міг би допомогти.
Оскільки основна частина роботи вже зроблена, законопроект був доопрацьований та обговорений на урядовому комітеті, Парламент міг би провести фінальне доопрацювання та зареєструвати законопроект аби його розглянули на засіданні фракцій та у сесійній залі.
Тільки якщо об’єднати законодавчу та виконавчу гілки влади, виконання Угоди про Асоціацію з ЄС буде можливим. Лише ухваливши норми які є ефективними на заході можна привести до ладу сферу технічного огляду. Якщо не будуть суворими вимоги, якщо не фіксуватиметься процес перевірок ТЗ на відео та якщо експерти не нестимуть особисту відповідальність, то й не відбудуться ніякі зміни і на дорогах України і надалі їздитимуть автобуси та маршрутні таксі у жахливому стані, зате із протоколами про пройдений технічний огляд. А приватні автомобілі втратять можливість перетину кордону із Європейським Союзом.
Схожі статті

Знос шин: основні причини та як їх уникнути
Шини — це не дешева річ, особливо коли...

Легенда американського автопрому: Ford F-100 1971 виставлено на продаж
На аукціоні Bring a Trailer з’явився справжній...

Dodge Durango SRT Hellcat не здається: модель знову вийде у 2026 році
Компанія Dodge офіційно підтвердила:...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар