Нестача мікрочіпів через пандемію негативно впливає на продажі авто усіх виробників.
Кому вдалося впоратись з кризою?
Пандемію коронавірусної інфекції називають однією чи з найголовніших причин дефіциту виробництва напівпровідників. У зв'язку з масовим попитом на цифрову техніку для дому та роботи на віддаленні, а також збільшення витрат на логістику, світові виробники зіштовхнулися з нестачею мікрочіпів.
Автовиробники одні з найперших відчули брак напівпровідників на ринку, які використовують їх для програмного забезпечення машин.
Одними з перших про значне сповільнення випуску автівок заявили GM, Ford, Volkswagen, Honda, Fiat Chrysler, Volvo, Nissan, Mitsubishi, Nio.
Відтак, у грудні 2021 року продажі нових авто в Європі впали на 22%, внаслідок чого, на тлі кризи чіпів, річне падіння склало 1,5% .
Як і раніше, автовиробник VW залишився брендом №1 у Європі, але продаж у 2021 році знизився на 6,2 % до 1,27 мільйона. Друге місце посів Peugeot, знизившись на 2,3% до 724 383 автомобілів. Toyota із розривом у 12 тис. автівок займає третє місце (у 2020 році вона була шостою).
Рік, що минув, був роком крайньої нестабільності. Щоб подолати брак чіпів, автовиробники змушені були в першу чергу виробляти:
- найбільш прибуткові моделі;
- електрифіковані автомобілі.
Всі сподівалися, що рінок стабілізується, але дива не сталося і продажі так і не наблизились до рівня 2019 року.
У 2021 році загальне падіння ринку у порівнянні з 2019 роком склало 25%, для порівнняння, у 2020 році цей показник був трохи менший - 24,3%.
Продажі брендів у 2021 році
Бренд | Продажі в 2021 році | Відсоткова зміна у порівнянні з 2020 |
Форд | 523,970 | -19% |
Renault | 678,736 | -17% |
Мерседес | 642,948 | -13% |
Skoda | 589,170 | -9% |
Volkswagen | 1,274,137 | -6% |
Peugeot | 724,383 | -2% |
Ауди | 597,428 | -1% |
BMW | 682,895 | 1% |
Toyota | 712,574 | 10% |
Hyundai | 515,886 | 22% |
Тим не менш, Hyundai і Toyota впоралися з нестачею напівпровідників і досягли великих успіхів. В той час як Renault, Daimler та Volkswagen Group, зіткнулися з різким падінням як продажів, так і частки ринку.
На фоні зменшення виробництва, збільшується кількіст продажів вживаних авто. Днями, General Motors анонсувало запуск в дію власного сайту з продажу машин, які вже були у користуванні, під назвою CarBravo.
Схожі статті
Як найшвидше звільнити дороги від машин після ДТП закликає поліція під час воєнного стану у державі.
Сьогодні двадцять...
Volvo інвестує у вантажні авто нового покоління без водіїв та водійських кабін.
Шведська транспортна компанія DFDS спільно з...
Журі дванадцятого щорічного конкурсу Women's World Car Of The Year оголосили переможців у шести номінаціях.
Щороку у різних...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар