Дефіцит мікрочіпів призвів до падіння продажів автівок у всьому світі

0

Нестача мікрочіпів через пандемію негативно впливає на продажі авто усіх виробників.

Кому вдалося впоратись з кризою?

Пандемію коронавірусної інфекції називають однією чи з найголовніших причин дефіциту виробництва напівпровідників. У зв'язку з масовим попитом на цифрову техніку для дому та роботи на віддаленні, а також збільшення витрат на логістику, світові виробники зіштовхнулися з нестачею мікрочіпів.

Автовиробники одні з найперших відчули брак напівпровідників на ринку, які використовують їх для програмного забезпечення машин.

Одними з перших про значне сповільнення випуску автівок заявили GM, Ford, Volkswagen, Honda, Fiat Chrysler, Volvo, Nissan, Mitsubishi, Nio.

Відтак, у грудні 2021 року продажі нових авто в Європі впали на 22%, внаслідок чого, на тлі кризи чіпів, річне падіння склало 1,5% .

Як і раніше, автовиробник VW залишився брендом №1 у Європі, але продаж у 2021 році знизився на 6,2 % до 1,27 мільйона. Друге місце посів Peugeot, знизившись на 2,3% до 724 383 автомобілів. Toyota із розривом у 12 тис. автівок займає третє місце (у 2020 році вона була шостою).

Рік, що минув, був роком крайньої нестабільності. Щоб подолати брак чіпів, автовиробники змушені були в першу чергу виробляти:

  • найбільш прибуткові моделі;
  • електрифіковані автомобілі.

Всі сподівалися, що рінок стабілізується, але дива не сталося і продажі так і не наблизились до рівня 2019 року.

У 2021 році загальне падіння ринку у порівнянні з 2019 роком склало 25%, для порівнняння, у 2020 році цей показник був трохи менший - 24,3%.

Продажі брендів у 2021 році

Бренд Продажі в 2021 році Відсоткова зміна у порівнянні з 2020
Форд 523,970 -19%
Renault 678,736 -17%
Мерседес 642,948 -13%
Skoda 589,170 -9%
Volkswagen 1,274,137 -6%
Peugeot 724,383 -2%
Ауди 597,428 -1%
BMW 682,895 1%
Toyota 712,574 10%
Hyundai 515,886 22%

Тим не менш, Hyundai і Toyota впоралися з нестачею напівпровідників і досягли великих успіхів. В той час як Renault, Daimler та Volkswagen Group, зіткнулися з різким падінням як продажів, так і частки ринку.

На фоні зменшення виробництва, збільшується кількіст продажів вживаних авто. Днями, General Motors анонсувало запуск в дію власного сайту з продажу машин, які вже були у користуванні, під назвою CarBravo.

Коментарі 0

Залишити коментар