Класичні автомобілі для інвестиції, на які варто звернути увагу у 2022 році

0

Спеціалізована страхова компанія Hagerty опублікувала свій список Bull Market на 2022 рік. У ньому зібрані автомобілі, які, згідно з даними компанії, потенційно можуть зрости у ціні наступного року.

Що ще важливіше, ці автомобілі повинні приносити задоволення від володіння, а будь-яка окупність інвестицій - додатковий бонус.

Компанія ділиться списком та подробицями про ці транспортні засоби в алфавітному порядку (з тим, що вважає "середньою ціною" для прикладу у відмінному стані):

1965-70 Cadillac DeVille (28 800 доларів)

Колекціонери давно стікалися до Кадилаків кінця 50-х з їхніми культовими плавниками, у той час як ці більш сучасні та зручні моделі кінця 60-х були значною мірою знехтувані. Все змінюється, але це покоління Кадилак залишається дуже доступним - особливо за шкалою долар за фунт - і вони привертають багато уваги. Це тонни (літерально) детройтського стилю за невеликі гроші.

1969-74 Ferrari 246 Dino (365 800 доларів)

Dino радикально відрізнявся від традиційних дорожніх автомобілів Ferrari. Двигун був V6 замість легендарного V12, і він був встановлений за водієм, а не під капотом. Однак саме ця особливість робить Dino особливим. Він, як і раніше, вважається одним з найбільших дорожніх Ferrari всіх часів - за ціною, яка дорівнює націнці покупця на аукціоні в порівнянні з більшістю інших вінтажних Ferrari.

1983-97 Land Rover Defender (61 400 доларів)

У водінні оригінального земляного бродяги з алюмінієвим корпусом, походження якого перегукується з оригіналом 1948 року, є вишуканий гламур. На ринку колекціонерів ціни на кілька доступних захисників північноамериканської специфікації стали вищими, що, безсумнівно, обумовлено мікроекономікою, яка ставить пропозицію значно нижчу від попиту.

Mazda RX-7 1979-85 (17 600 доларів)

Mazda десятиліттями невпинно працювала над зупинкою роторного двигуна, борючись із механічними гремлінами та міжнародними перешкодами. Все це з'єдналося в RX-7 першого покоління, гнучкому спортивному автомобілі, який перевернув сегмент високопродуктивних автомобілів з ніг на голову, використавши величезний потенціал крихітного двигуна. Величезні виробничі показники означають, що хороші поки що легко знайти.

1963-67 Mercedes-Benz 230SL (80 500 доларів)

Просочений тим, що технічний директор Mercedes-Benz назвав "автомобільним щастям", 230SL поставив серію Mercedes SL на новий шлях, включивши додаткову розкіш, але зберігши деякі спортивні риси своїх попередників. 230SL також отримав прізвисько "Пагода" через функціональну форму жорсткого даху, а решта автомобіля є зразком стриманої елегантності, яка ніколи не виходить з моди.

1966-67 Pontiac GTO (100 200 доларів)

Буде лише один оригінальний маслкар, і GTO - це він. У 1966 році автомобіль отримав оновлення стилю, яке сповістило форму "пляшки з-під кока-коли". Цей рік також був останнім, коли пропонувався не лише 389 V8, а й опціональний заводський карбюратор Tri-Power. Хоча ціни залишалися незмінними, вони починають зростати, і, можливо, зараз саме час купувати.

1992-95 Porsche 968 (38 000 доларів)

Porsche 968 - це остаточна еволюція Porsche 944 і 924 до нього, з 236-сильним, 3,0-літровим чотирициліндровим двигуном і чудово збалансованим керуванням. Практичність хетчбека та відмінна економія палива на шосе роблять його життєздатним водієм щодня.

1985-95 Suzuki Samurai (10 200 доларів)

Все в 2000-фунтових Suzuki Samurai здається легким і іграшковим, але вони були добре складені та надзвичайно витривалі у кращих японських традиціях. Це був дешевий атракціон для королів випускного балу, авантюристів яппі, серфінгістів та любителів автобудинків, яким був потрібний човен для буксирування. Чисті екземпляри знайти стає все важче, особливо з більш рідким жорстким дахом, і вони стають дорожчими, оскільки переваги при купівлі автомобілів для вантажівок та позашляховиків поширюються на ринок колекційних автомобілів.

2008-12 Tesla Roadster Sport (97 100 доларів)

Створений до того, як Tesla або Elon стали загальними іменами, Roadster був відкриттям компанії, а також першим серійним електромобілем з літій-іонними акумуляторами. Його історичне значення може тільки зростати у міру того, як на зміну приходять електромобілі, а завдяки шасі, запозиченому у Lotus, їздити на ньому завжди буде весело.

1975-93 Volvo 245 (15 800 доларів)

У наш час слизьких форм, покликаних максимізувати аеродинамічну ефективність, знайомий профіль холодильника універсала Volvo пропонує втішний контраргумент. Брати свою команду в нікуди і не поспішати - значить максимально використати сенс існування 245-го. Завдяки якості складання, розрахованому на те, щоб пережити людство, це може бути остання машина, яку ви колись купите.

"Ми складаємо список Bull Market, щоб ентузіасти та потенційні власники знали, які автомобілі купувати зараз, перш ніж вони стануть менш доступними", - додав Брайан Рабольд, віце-президент Hagerty з автомобільної розвідки та головний аналітик відділу числових даних. "Ми хочемо, щоб поціновувачі знали, куди рухається ринок, щоб вони могли купити автомобіль своєї мрії у потрібний час".

Коментарі 0

Залишити коментар