Особливості встановлення світлофорів для велосипедистів. Про що варто знати учасникам дорожнього руху?
Законодавча та виконавча влада України невтомно вдосконалює дорожній рух. Ряд профільних відомств на чолі з Міністерством ВСУ знаходяться у постійному пошуку шляхів підвищення безпеки на дорожніх шляхах.
Днями, експерти Державного дорожнього науково-дослідного інституту запропонували впровадити Європейський досвід та встановити на міських автошляхах світлофори для велосипедистів. Найчастіше - це окремі прилади регулювання дорожнього руху з зображенням велосипеда.
Де планують встановити велосвітлофори?
Основні вимоги до встановлення світлофорів для велосипедистів:
- перехрестя з активним рухом, на які виходять велосипедні доріжки;
- на ділянках, на яких планується встановлення світлофору, повинен бути жвавий рух велосипедів з трафіком не менше п’ятдесят велосипедистів за годину протягом восьми годин;
- встановлення передбачено у місцях з гарною оглядовістю (їх має бути видно за 50 метрів) з правого боку від велосипедної доріжки на відстані 0,5 – 2 метри від її краю;
- не встановлюватиметься велосвітлофор у випадку, коли велодоріжка є дотичною до пішохідного переходу, оскільки у такому випадку, згідно з правилами дорожнього руху, велосипедист зобов'язаний переводити свій транспортний засіб пішки, разом з рештою пішоходів.
Як працюватиме світлофор для велосипедистів?
Схема роботи світлофора передбачає завчасне загоряння зеленого світла відносно світлофорів для інших транспортних засобів з рухом у цьому ж напрямку. Це дозволить учасників дорожнього руху на велосипедах виділити і зробити помітними для водіїв, що планують здійснювати маневр ліворуч або праворуч.
Дана постанова поки що знаходиться у розробці. Профільні фахівці займаються її доопрацюванням. Ухвалення заплановане до двадцать восьмого лютого 2022 року. Очікується, що вже найближчим часом стануть відомі місця розташування цього виду засобів регулювання дорожнього руху.
Читайте також: Дороги із функцією підзарядки електрокарів.
Світовий досвід.
Слід зазначити, що мешканці більшості Європейських країн вже давно, у боротьбі за збереження екології та здоровий спосіб життя, почали масово пересідати на велосипеди.
Велосипедною столицею світу заслужено названий Амстердам (Нідерланди), де понад 40% трафіку належить велосипедистам. Тут є чому повчитися урядам країн, які прагнуть створити зручну інфраструктуру. В наявності велодоріжки, велостоянки, велопрокати, велосвітлофори і навіть велотаксі. Також, найбільшими велосипедними містами Європи є Копенгаген, Гронінген, Фрайбург, Лунд. Наприклад, у столиці Британії на найбільш небезпечний дорожній розв'язці Bow Roundabout встановлені спеціальні низькорівневі світлофори. У місті Ассен (Нідерланди) завдяки світлофорам велосипедисти мають перевагу над автомобілістами у русі. У багатьох провідних містах встановлені "розумні світлофори", які реагують на наближення велосипедистів.
Раніше ми писали: Обов'язковий техогляд в Україні повернуть
Схожі статті
Як найшвидше звільнити дороги від машин після ДТП закликає поліція під час воєнного стану у державі.
Сьогодні двадцять...
Volvo інвестує у вантажні авто нового покоління без водіїв та водійських кабін.
Шведська транспортна компанія DFDS спільно з...
Журі дванадцятого щорічного конкурсу Women's World Car Of The Year оголосили переможців у шести номінаціях.
Щороку у різних...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар